- INTRODUCERE
Acești termeni și condiții (“Termenii”) vă definesc drepturile și obligațiile și cele ale S.C SOCIAL PRINT DIGITAL SRL (“noi”) în legătură cu acest site web- https://flavian-shop.ro/ (“Site-ul” ), orice produse, servicii și materiale de orice fel disponibile prin intermediul Site-ului, al aplicației sau al nostru (“Serviciile”).
Suntem o firma înregistrată în România sub numărul de înregistrare RO43506320 sub numele S.C SOCIAL PRINT DIGITAL SRL; adresa sediului nostru este strada: D.N 5 C,Com.Bujoru,Jud.Teleorman
Prin înregistrarea pe https://flavian-shop.ro , acceptați că încheiați un contract cu noi conform acestor Termeni. Persoanele care se înregistrează pe https://flavian-shop.ro/ își creează un “Cont” și devin “Utilizatori”. Vizitatorii la https://flavian-shop.ro/ care nu se înregistrează pe https://flavian-shop.ro/, dar care totuși utilizează Site-ul sau descarcă aplicația, confirmă acceptarea acestor Termeni de fiecare dată când accesează site-ul.
Dacă nu sunteți de acord cu acești Termeni, nu trebuie să utilizați acest Website sau aplicația.
Trebuie să știți că acești Termeni se pot schimba.
Veți putea accesa majoritatea zonelor din https://flavian-shop.ro/ fără să vă înregistrați datele cu noi. Alte domenii, precum și posibilitatea de a plasa comenzi la noi, sunt accesibile numai dacă vă înregistrați.
2. COMANDAREA DE LA NOI
2.1. Descrierea produsului
Ne străduim întotdeauna pentru a ne asigura că fiecare produs de pe https://flavian-shop.ro/ este afișat cu precizie și că prețurile sunt corecte. Cu toate acestea, ocazional pot exista mici variații de culoare, tipografii și aspect.
2.2. Plasarea comenzii dvs.
Utilizatorul plasează comanda pe Site sau pe aplicație apăsând un buton de confirmare a comenzii (“Checkout”) la sfârșitul procesului de plată: dacă produsul în cauză include conținut selectat de Utilizator, acesta este un “produs personalizat”; dacă este un produs standard care nu include niciun conținut selectat de Utilizator, acesta este un “produs ne-personalizat”.
Prin confirmarea comenzii dvs., sunteți de acord să achiziționați produsul pe care l-ați selectat.
În acest moment, primim plata pentru comanda dvs. prin intermediul metodei dvs. de plată nominalizate.Vă vom trimite un e-mail “Vă mulțumim pentru comanda dvs.” care detaliază comanda dvs. și alte informații pe care trebuie să vi le furnizăm.
Ocazional, putem respinge o comandă din următoarele motive:·
- -dacă, din păcate, nu avem produsul dvs. în stoc;·
- -în cazul în care nu putem obține autorizația pentru plata dvs.;·
- -dacă a existat o eroare relevantă privind prețurile sau descrierea produsului;·
- -în cazul în care comanda dvs. încalcă oricare dintre cerințele acestor Termeni;·
- -utilizarea imaginilor pentru un produs personalizat care este corupt, neacceptat tehnic sau pixelat inadecvat.;·
- -dacă un produs personalizat pe care doriți să îl comandați conține ceva care contravine sau pare să încalce regulile noastre privind conținutul (a se vedea secțiunea 2.4 de mai jos pentru Regulile noastre de conținut).
În cazul în care este respinsă comanda dvs, vă vom contacta pentru a confirma acest lucru și pentru a returna plata efectuată pentru acea comandă. Există circumstanțe limitate în care puteți anula o comandă după ce a fost făcută. Rețineți că este posibil să interzicem sau să împiedicăm un cont individual, un utilizator, o adresă de e-mail sau un alt identificator să facă cumpărături sau să interacționeze în alt mod cu noi în cazul în care suspectăm în mod rezonabil că o asociere are o fraudă sau alte încălcări ale legii.
2.3. Personalizarea produselor
FLAVIAN-SHOP SRL își propune să vă ofere un serviciu rapid și de înaltă calitate. Verificați cu atenție ordinea pe ecran și e-mailul de confirmare pentru a verifica dacă toate detaliile sunt corecte.
Depinde de dvs. să vă asigurați că informațiile transmise pentru realizarea unui produs personalizat este corect. Dacă încărcați o fotografie, imaginile trebuie să fie în format JPEG sau PNG.
Orice alt format, cum ar fi documentele Word și PDF-urile, nu poate fi acceptat. Pentru cele mai bune rezultate, vă sfătuim să faceți dimensiunile imaginii de aproximativ 1.000 de pixeli pentru cea mai mică margine a fotografiilor. Imprimăm imagini la 300DPI (Dots per Inch), deci dacă scanați imaginea, vă recomandăm să utilizați această setare.
Dacă încercați să încărcați o fotografie care are o rezoluție mai mică sau o dimensiune a imaginii, o vom accepta.
Totuși, o avertizare pe ecran va apărea, în general, pentru a vă anunța că este posibil ca imaginea să nu apară foarte bine pe produsul personalizat selectat. Prin încărcarea, afișarea sau includerea oricărui conținut sau a unui material într-un produs personalizat, ne acordați o licență neexclusivă, gratuită, irevocabilă să utilizam, reproducem, adaptăm , să distribuim și să comunicăm conținutul sau materialul exclusiv în scopul îndeplinirii obligațiilor și exercitării drepturilor în conformitate cu acești Termeni.
Rețineți că putem modifica conținutul sau materialele pentru a se conforma cu https://flavian-shop.ro/ sau cu cerințele produsului pe care l-ați comandat (cum ar fi prin decuparea imaginilor).
2.4. Reguli de conținut;
Nu permitem ca produsele personalizate să includă orice conținut sau material care:·
- -încalcă drepturile de autor ale oricui: în special, trebuie să vă asigurați fie că dețineți drepturile de autor asupra unei imagini sau a oricărui alt conținut pe care doriți să îl includeți într-un produs personalizat sau că sunteți licențiat în întregime de către deținătorul drepturilor de autor pentru a include acea imagine sau alt conținut produsul personalizat;
- -încalcă orice alte drepturi, cum ar fi o marcă, oricărei persoane sau entități sau o datorie față de orice persoană sau entitate, cum ar fi obligația de confidențialitate;·
- -încalcă orice lege aplicabilă (inclusiv, fără limitare, orice lege penală) sau –reglementare;·
- -este falsă, inexactă, înșelătoare, ofensatoare, abuzivă, amenințătoare sau defăimătoare sau care ar putea provoca neplăceri, neplăceri sau suferințe inutile oricărei persoane;·
- -denaturează identitatea sau își face identitate orice persoană;·
- -include orice material care conține informații de identificare personală despre altă persoană, cum ar fi adresa, numărul de telefon sau adresa de e-mail, cu excepția acordului scris al acelei persoane;·
- -conține materiale pornografice, obscene, indecente sau ofensatoare care promovează discriminarea bazată pe rasă, sex, religie, naționalitate, dizabilitate, orientare sexuală sau vârstă sau care pot provoca ură sau violență împotriva oricărei persoane sau grupuri;·
- -poate hărțui, deranja, deranja sau alarma orice persoană.
Cele de mai sus sunt Regulile noastre de conținut.
2.5. Comandarea mai multor produse
Atunci când comandați mai multe produse ca parte a aceleiași comenzi, S.C SOCIAL PRINT DIGITAL SRL vă va informa pe ecran dacă acestea vor fi (sau pot) expediate în aceeași zi sau ca parte a aceleiași livrări.
2.6. Plată
Puteți plăti pentru produsele dvs. prin numerar, ramburs sau folosind cardul de credit, cardul de debit sau orice altă metodă de plată pe care o punem la dispoziție în momentul comenzii dvs.
În plus, unele produse pot fi plătite pentru utilizarea funcției “Plata anticipată”. Consultați secțiunea 10 pentru termenii și condițiile noastre Preplătite.
2.7. Expedierea produselor
Toate comenzile primite înainte de ora 16, de luni până vineri, vor fi trimise în mod automat a doua zi, cu excepția cazului în care clientul optează pentru o altă dată de expediere, livrare specială sau livrare specială sâmbătă.
Toate comenzile de weekend vor fi expediate în următoarea zi lucrătoare (cu excepția cazului în care clientul alege altfel). Timpurile și tarifele de livrare estimate vor diferi în funcție de produsele pe care le comandați.
2.8. Taxe postale și de ambalare
Pentru majoritatea articolelor, prețurile sunt afișate fără taxe poștale și de ambalare; acestea vor fi afișate separat în stadiul de plată înainte de plasarea comenzii. În unele cazuri, prețurile afișate pot include poștale și ambalaje. Dacă acesta este cazul, acest lucru va fi clar menționat.
3. RETURNĂRI ȘI RAMBURSĂRI
La SOCIAL PRINT DIGITAL SRL, încercăm mereu să vă trimitem produsele în stare perfectă. Cu toate acestea, ocazional, poate apărea o problemă. În cazul puțin probabil că un produs este defect sau este deteriorat la livrare sau este un articol greșit, vă rugăm să ne contactați pentru a ne comunica problema cât mai curând posibil. Vă vom sfătui apoi dacă sunteți eligibil pentru o rambursare sau înlocuire.Avem reguli diferite pentru returnarea produselor produselor personalizate.
3.1. Raportarea unei probleme
Dacă din orice motiv nu sunteți mulțumit de comanda dvs., vă rugăm să contactați echipa noastră de service clienți. Apelați 0761041218 sau utilizați formularul nostru de contact.
Va trebui să menționati numărul de comandă, adresa de e-mail pe care ați înregistrat-o și detaliile problemei legate de comandă.
Obiectivul nostru este să verificăm orice plângere în termen de 14 zile lucrătoare (de obicei, durează 1-2 zile) și vom face tot posibilul pentru a o rezolva în termen de 28 de zile.
Vă putem cere să faceți o fotografie a produsului pentru a ne ajuta să comunicăm cu furnizorii noștri și să corectăm orice probleme viitoare. Dacă este necesar, vă vom sfătui apoi cum să vă returnați articolul. Vă rugăm să rețineți: trebuie să fim informați despre orice problemă cu comanda dvs. în termen de trei zile de la livrare pentru a ne oferi cea mai bună șansă de a rezolva problema.
Vom proceda să luăm în considerare și problemele ridicate după trei zile, dar să ne rezervăm dreptul de a refuza rambursarea sau înlocuirea.
3.2. Returnarea produselor și rambursarea acestora
În cazul în care un element este defect, vă vom cere să îl returnați în termen de trei zile de la primire. Puteți contacta echipa noastră pentru relații cu clienții pentru o adresă de returnare.
Dreptul dvs. de a ne returna articole în conformitate cu acești Termeni este în prioritar față de orice alte drepturi legale pe care le aveți. Dacă sunteți eligibil pentru o rambursare, vom rambursa prețul pe care l-ați plătit pentru produsul (produsele) pe cardul de credit sau de debit cu care ați plătit.
În mod alternativ, vă putem oferi realizarea din nou a produsului și retrimiterea articolului gratuit. Rețineți că politica noastră nu este să oferim fie rambursarea, fie înlocuirea. Înlocuirea nu poate fi acordată dacă defecțiunea este rezultatul propriilor dvs. acțiuni, cum ar fi utilizarea necorespunzătoare a produsului sau dacă personalizarea este scrisă greșit sau dacă ați încărcat o imagine cu o rezoluție sau dimensiune redusă.
Consultați secțiunea 2.3, “Personalizarea produselor”, pentru mai multe informații.În aceste cazuri, costurile de expediere sunt în responsabilitatea clientului.
4. POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE
FLAVIAN SHOP SRL se angajează să vă protejeze intimitatea. Serverele noastre securizate sunt testate zilnic pentru a vă asigura că datele dvs. vor ajunge în mod privat și nealterate
Promitem să folosim informațiile pe care le colectăm în legătură cu dvs. în conformitate cu Legea nr. 677/2001 privind protecția datelor.
Vom păstra și procesa datele dvs. personale atâta timp cât este necesar pentru scopurile menționate în acești Termeni și pentru a răspunde oricăror revendicări sau probleme care ar putea apărea în legătură cu utilizarea de către dvs. a Serviciilor noastre.
După aceea, putem continua să deținem datele care se referă la dvs. și la utilizarea de către dvs. a serviciilor noastre pentru cercetare și analiză statistică, conform legislației aplicabile. Cu toate acestea, în această perioadă puteți solicita să ștergem datele personale pe care le deținem despre dvs., contactând Serviciul Clienți și oferind astfel de informații și verificări, așa cum vi se solicită.
4.1. Securitatea contului dvs. și a parolei
Nu trebuie să partajați numele de utilizator și parola cu care vă înregistrați la https://flavian-shop.ro/ cu oricine altcineva. Știm că puteți utiliza aceeași parolă pentru alte conturi de Internet și că este foarte sensibilă. Asigurați-vă că parola dvs va ramâne criptată si nu avem acces la ea.
Dacă vă uitați parola, puteți să o resetați. Solicitând resetarea parolei, se va trimite un e-mail la adresa de e-mail înregistrată în contul dvs. care conține un link pentru resetarea parolei. Apoi veți putea accesa contul dvs. și creați o nouă parolă. Sunteți singurul responsabil pentru păstrarea confidențialității parolei și a oricăror alte informații de identificare.
5. UTILIZAREA SITE-ULUI
5.1. Abuz de serviciu
Sunteți de acord să nu utilizați https://flavian-shop.ro/ direct sau indirect pentru niciun scop ilegal sau să provocați suferință sau o infracțiune oricărei persoane. De asemenea, sunteți de acord să nu încărcați, să ne trimiteți prin e-mail sau să imprimați imagini sau alte materiale care ar putea încălca Regulile noastre de conținut (stabilite în secțiunea 3.4 de mai sus).
5.2. Proprietate intelectuală
Toate textele, software-ul, muzica, sunetul, fotografiile, grafica, video, layout-urile, designul și alte materiale care apar pe Website sau pe aplicație sunt protejate prin drepturi de autor, mărci comerciale, mărci de servicii, brevete sau alte drepturi de proprietate ale https://flavian-shop.ro/. FLAVIAN SHOP este marca noastră și sunteți de acord să nu o afișați sau să o utilizați în nici un fel fără consimțământul nostru prealabil scris. Nimeni nu poate să copieze, să distribuie, să prezinte în public sau să creeze orice lucrare derivată de la https://flavian-shop.ro/ sau orice material care se găsește pe Moonpig decât dacă nu ne-a acordat în mod corespunzător o licență scrisă de noi pentru a face acest lucru.
5.3. Conținutul site-ului și accesul la servicii
Vom încerca întotdeauna să ne asigurăm că https://flavian-shop.ro/ este disponibil 24 de ore pe zi. Cu toate acestea, nu vom fi responsabili dacă, din orice motiv, site-ul Web este indisponibil în orice moment sau pentru orice perioadă.